RIEŠĖS GIMNAZIJOS UGDYMO TURINIO ATNAUJINIMO KOMANDA
Ugdymo turinio atnaujinimo (UTA) komandos sudėtis.
UTA komanda įpareigota iki 2023 m. kovo 1 d. įvertinti Riešės gimnazijos pasirengimą diegti atnaujintas ugdymo programas bei sudaryti UTA įgyvendinimo ir priemonių planą.
_____________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS UGDYMO PLANO DARBO GRUPĖ
Riešės gimnazijos ugdymo plano darbo grupės sudėtis
Ugdymo plano darbo grupės pagrindinės funkcijos:
- sudaryti ugdymo planą, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Švietimo, mokslo ir sporto ministerijos pateiktomis aktualiomis rekomendaijomis;
- analizuoti ugdymosi pokyčius, atlikti stebėjimą ir poveikio analizę.
________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS METODINĖS GRUPĖ
Riešės gimnazijos metodinių grupių sudėtis
Metodinių grupių pagrindinės funkcijos:
- nagrinėja ugdymo turinio planavimo, integravimo, (įsi)vertinimo ir pan. strategijų įgyvendinimo klausimus;
- nustato metodinės grupės mokslo metų veiklos prioritetus, sudaro veiklos planą ir jį įgyvendina;
- analizuoja dalykų ugdymo programas;
- sprendžia vadovėlių ir mokymo(si) priemonių naudojimo bei įsigijimo klausimus;
- nagrinėja mokinių ugdymo sėkmingumą ir jų pasiekimus, dalyvauja sprendžiant pagalbos teikimo mokiniui klausimus;
- aptaria mokytojų kvalifikacijos tobulinimo poreikius;
- vykdo pedagoginės gerosios patirties sklaidą;
- teikia siūlymus metodinės veiklos organizavimo klausimais gimnazijos tarybai, metodinei tarybai, direktoriui, skyrių vedėjams.
______________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS MOKINIŲ PRIĖMIMO KOMISIJA
Riešės gimnazijos mokinių priėmimo komisijos sudėtis
Komisijos pagrindinės funkcijos:
- koordinuoja mokinių priėmimą į gimnaziją;
- tikrina, ar priimamų mokytis asmenų sąrašai sudaryti vadovaujantis Priėmimo į Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos priėmimo į bendrojo ugdymo mokyklas tvarkos aprašu, patvirtintu 2023 m. balandžio 14 d. (Nr. V-511) Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministerijos ministro įsakymu “DĖL ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO 2012 M. KOVO 28 D. ĮSAKYMO NR. V-552 „DĖL PRIĖMIMO Į VALSTYBINES BENDROJO UGDYMO IR IKIMOKYKLINIO UGDYMO MOKYKLAS, KURIŲ SAVININKO TEISES IR PAREIGAS ĮGYVENDINANTI INSTITUCIJA YRA ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTERIJA, TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO“ PAKEITIMO” ir kitais priėmimą į mokyklas reglamentuojančiais teisės aktais;
- teikia gimnazijos direktoriui rekomendacijas dėl atskirų klasių komplektavimo;
- stebi, ar gimnazijos interneto svetainėje ir kitose laikmenose viešai skelbiama visa
reikiama informacija apie asmenų priėmimą; - konsultuoja tėvus (globėjus, rūpintojus) vaikų priėmimo į gimnaziją klausimais.
________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS MOKINIŲ VEŽIMO MOKYKLINIAIS AUTOBUSAIS ORGANIZAVIMO IR VYKDYMO KOMISIJA
Riešės gimnazijos mokinių vežimo mokykliniais autobusais organizavimo ir vykdymo komisijos sudėtis
Komisijos pagrindinės funkcijos:
- analizuoti ir vertinti vežimo paslaugų poreikio tenkinimą, kokybę, mokinių saugumo užtikrinimą;
- priimti sprendimus dėl vežimo paslaugų gerinimo.
________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS ETIKOS KOMISIJA
Komisijos pagrindinės funkcijos:
- vykdyti Pedagogų etikos kodekso priežiūrą;
- nagrinėti pedagogų ginčus, nesutarimus bei taikyti moralinio poveikio priemones.
____________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS MOBINGO IR PSICHOLOGINIO SAUGUMO KOMISIJA
Mobingo ir psichologinio saugumo komisijos sudėtis.
Komisijos pagrindinės funkcijos:
- užtikrinti reikiamos pagalbos teikimą nukentėjusiesiems pagal psichologinio smurto ir mobingo darbe prevencijos įgyvendinimo tvarką;
- užtikrinti darbuotojų, pateikiančių pranešimą dėl psichologinio smurto ar mobingo konfidencialumą, objektyvumą ir nešališkumą visų galimo psichologinio smurto ar
mobingo atvejo dalyvių atžvilgiu.
____________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS VAIKO GEROVĖS KOMISIJA
Vaiko Gerovės komisijos sudėtis.
Vaiko Gerovės komisijos kompetencija:
- remiantis Gimnazijos turimais įsivertinimo ir kitais duomenimis reguliariai atlikti Gimnazijos mokymosi aplinkos, jos saugumo, Gimnazijos bendruomenės narių tarpusavio santykių ir kitų su vaiko gerove susijusių aspektų analizę;
- rūpintis pozityvaus Gimnazijos mikroklimato kūrimu ir pozityvių vertybių puoselėjimu, koordinuoti prevencijos ir intervencijos priemonių įgyvendinimą, teikti siūlymus Gimnazijos direktoriui dėl saugios ir mokymuisi palankios aplinkos užtikrinimo, vaikų socialinio ir emocinio ugdymo, prevencinių ir kitų programų įgyvendinimo, kitų su vaiko gerove susijusių aspektų;
- organizuoti Gimnazijos bendruomenės švietimą vaiko teisių apsaugos, prevencijos, vaikų saviraiškos plėtojimo ir kitose vaiko gerovės srityse, rekomenduoti kvalifikacijos tobulinimo renginius vaikų socialinių ir emocinių kompetencijų ugdymo, kitose su vaiko gerove susijusiose srityse Gimnazijoje dirbantiems mokytojams;
- gavus tėvų (kitų atstovų pagal įstatymą) sutikimą, atlikti pirminį vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių, kylančių ugdymo (-si) procese, įvertinimą, prireikus, kreiptis į pedagoginę psichologinę ar švietimo pagalbos tarnybą dėl vaikų specialiųjų ugdymosi poreikių įvertinimo, specialiojo ugdymo ir (ar) švietimo pagalbos jiems skyrimo švietimo, mokslo ir sporto ministro nustatyta tvarka;
- organizuoti ir koordinuoti mokymo (-si) / ugdymo (-si), švietimo ar kitos pagalbos vaikui teikimą, tartis su tėvais (kitais atstovais pagal įstatymą), mokytojais dėl jos turinio, teikimo formos ir būdų;
- organizuoti ir koordinuoti švietimo programų pritaikymą mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, tvarkyti specialiųjų ugdymosi poreikių turinčių mokinių apskaitą Gimnazijoje;
- vykdyti kitas teisės aktuose nustatytas funkcijas.
________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO DARBO GRUPĖ
Riešės gimnazijos veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės sudėtis
Veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės funkcijos:
- organizuoti gimnazijos veiklos vertinimą, apibendrinti jo rezultatus;
- bendradarbiauti su kitomis kokybės tobulinimo komandos grupėmis, vykdant mokyklos veiklos įsivertinimą;
- telkti mokytojų bendruomenę pasirinktos srities analizei ir vertinimui;
- supažindinti mokyklos bendruomenę su mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo išvadomis;
- teikti pasiūlymus rengiant mokyklos veiklos planą.
__________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS IKIMOKYKLINIO IR PRIEŠMOKYKLINIO UGDYMO VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO DARBO GRUPĖ
Riešės gimnazijos ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įsivertinimo darbo grupė
Ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veiklos kokybės įsivertinimo darbo grupės funkcijos:
- organizuoti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veiklos vertinimą, apibendrinti jo rezultatus;
- bendradarbiauti su kitomis kokybės tobulinimo komandos grupėmis, vykdant mokyklos veiklos įsivertinimą;
- telkti mokytojų bendruomenę pasirinktos srities analizei ir vertinimui;
- supažindinti mokyklos bendruomenę veiklos kokybės įsivertinimo išvadomis;
- teikti pasiūlymus rengiant ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo veiklos planą.
___________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS MOKYTOJŲ IR PAGALBOS MOKINIUI ATESTACINĖS KOMISIJA
Riešės gimnazijos atestacines komisijos sudėtis
Mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų atestacijos komisijos kompetencija:
- teikti informaciją mokytojams ir pagalbos mokiniui specialistams apie atestacijos tvarką, mokytojų atestacijos programą, komisijos posėdžių datas bei komisijos nutarimus;
- atsižvelgiant į per metus pateiktus mokytojų ir pagalbos mokiniui specialistų prašymus, kasmet rengti ir suderinus su institucijos vadovu, mokyklos taryba, mokytojų taryba, darbuotojų atstovais teikti steigėjui tvirtinti trejų metų (slenkamuoju principu sudaromą) mokytojų atestacijos programą;
- svarstyti klausimus dėl kvalifikacinių kategorijų suteikimo mokytojams, pagalbos mokiniui specialistams ir priimti sprendimus;
- svarstyti klausimus dėl mokytojo ir pagalbos mokiniui specialisto veiklos atitikties turimai kvalifikacinei kategorijai;
- atidėti (pratęsti) atestacijos (pagal mokytojų atestacijos programą) ar mokytojo veiklos atitikties turimai kvalifikacinei kategorijai nustatymo terminą, gavusi motyvuotą mokytojo prašymą (dėl ligos, stažuotės ar kitų objektyvių priežasčių). Mokytojo ir pagalbos mokiniui specialisto veiklos atitikties turimai kvalifikacinei kategorijai nustatymą komisija gali atidėti ne ilgiau kaip vieniems metams;
- svarstyti mokytojų prašymus dėl praktinės veiklos vertinimo peržiūrėjimo (pagal Nuostatų 81 punktą);
- priimti nutarimus dėl praktinės veiklos vertintojų grupės sudarymo.
______________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS TURTO NUOMOS KOMISIJA
Riešės gimnazijos turto nuomos komisijos sudėtis
Turto nuomos komisijos funkcijos:
- organizuoti nekilnojamojo turto nuomos procesą;
- organizuoti komisijos posėdžius;
- organizuoti, dalyvauti ir atstovauti Gimnazijos interesams derybose su nuomininkais.
_________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS VEIKLOS RENGIMO DARBO GRUPĖ
Veiklos plano rengimo darbo grupės funkcijos:
- analizuoti, sisteminti bei tobulinti Riešės gimnazijos veiklos planus;
- parengti gimnazijos metinį veiklos planą;
- vykdyti kokybišką ir laiku teikiamos informacijos sklaidą.
________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS KORUPCIJOS IR PREVENCIJOS DARBO GRUPĖ:
Korupcijos prevencijai ir kontrolei darbo grupės sudėtis.
Korupcijos ir prevencijos darbo grupės funkcijos:
- vykdyti korupcijos pasireiškimo tikimybės stebėseną;
- atlikti sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė, įvertinimą teisės aktų nustatyta tvarka;
- teikti gimnazijos direktoriui pasiūlymus dėl korupcijos prevencijos ir kontrolės gimnazijos veiklos srityje, kad nustatyti korupcijos faktai nepasikartotų;
- bendrauti ir keistis informacija, kurios reikia korupcijos prevencijai ir kontrolei užtikrinti, su kitomis įstaigomis ir jose dirbančiais asmenimis, vykdančiais korupcijos prevenciją.
_________________
RIEŠĖS GIMNAZIJOS VALGYKLOS DARBO PRIEŽIŪROS DARBO GRUPĖ:
Valgyklos darbo priežiūros darbo grupė
Valgyklos darbo priežiūros darbo grupės funkcijos:
- vykdyti valgyklos darbo stebėseną;
- atlikti darbo įvertinimą teisės aktų nustatyta tvarka;
- teikti pasiūlymus dėl valgyklos darbo tobulinimo;
- bendrauti ir keistis informacija, kurios reikia valgyklos darbui kontrolei užtikrinti.